Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

вівторок, 30 січня 2018 р.

Методичні рекомендації

«Організаційно – педагогічні умов для самореалізації учнів»:

-         підбір педагогічних кадрів, здатних сприяти інтелектуальному і творчому пошуку учнів, формувати в них  вміння бачити проблеми та шляхи їх розв’язання;
-         переорієнтація навчання як нормативно побудованого процесу, що підлягає суворій  регламентації, в учіння як індивідуальну  діяльність школяра, її корекцію та педагогічну підтримку
-         домінування особистісно – орієнтованого підходу, що в центр ставить самобутність дитини та її самоцінність й індивідуальність;
-         побудова суб’єкт – суб’єктивних стосунків між учителем та учнем на принципах співпраці, співдружності, діалогу;
-         персоналізація освітнього процесу, який повинен бути не стільки інформаційним, скільки розвиваючим;

-         спеціальне конструювання навчального та дидактичного матеріалу, форм контролю для роботи з учнями різного рівня розумових здібностей та індивідуальних темпів розвитку;
-         створення педагогічних ситуацій (постановка проблеми; вибір учнями способів роботи; цінування діяльності учнів; оцінювання не лише по кінцевому результату, але й по процесу його досягнення; використання прийомів створення ситуації успіху тощо), які б давали змогу кожному учневі проявляти самостійність, ініціативу, створювали умови для його  природного самовираження;
-         поєднання навчальних знань з науковим пізнанням (пошук істини, експериментування, спостереження, синтез і аналіз), що забезпечує становлення самостійної особистості, яка вміє приймати рішення і  нести за них відповідальність, володіє критичним мисленням;
-         використання в освітньому процесі мотиваційних установок, що орієнтують учнів на навчання «хочу все знати», а не «хай мене навчать»;
-         проведення психологічних тренінгів, які готують учнів до наполегливої праці, самовиховання; спонукають до прояву внутрішніх сил і можливостей;
-         формування в учнів уміння самостійно контролювати, оцінювати і коригувати свою навчальну діяльність, виховування в них звички і потреби в самоконтролі і самооцінці, здатності свідомо передбачати майбутнє, прогнозувати його,   визначати життєву стратегію, свій життєвий проект. 


Немає коментарів:

Дописати коментар