Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

вівторок, 30 січня 2018 р.

Самореалізація особистості (тест)

На виконання рішення педагогічної ради пропонуємо тест для випускників - учнів 11А, Б класів:

Вершину піраміди, згідно з концепцією американського психолога А. Маслоу,  становлять потреби особистості в самовираженні та самореалізації.
Якими ж рисами володіють особи, які прагнуть до самовираження та  самореалізації? (тест)
Дайте відповіді на питання тесту, який дозволить нам оцінити, наскільки значимі для нас цінності самовираження та  самовдосконалення, на скільки здатні ми до самореалізації.
Тест містить дві частини питань-тверджень. Оцініть ступінь вашої згоди з кожним із тверджень І частини за наступною шкалою:
1 - не згоден,
2 - скоріше не згоден,
3 - скоріше згоден,
4 - повністю згоден.
Питання-твердження І частини
1.    Я не соромлюся жодної зі своїх емоції. 
2.    Я вірю, що по суті люди хороші і їм можна довіряти.       
3.    Я можу сердитися на тих, кого люблю .
4.    Мені можуть подобатися люди, чиї дії я можу не схвалювати.
5.    Краще бути самим собою, ніж популярним.
6.    Я можу висловити мої почуття, навіть якщо це призведе до небажаних наслідків.
7.    Мене люблять, тому що я люблю.

 Оцініть ступінь вашої згоди з кожним із тверджень ІІ частини за наступною шкалою:
4 - не згоден,
3 - скоріше не згоден,
2 - скоріше згоден,
1 - повністю згоден.
Питання-твердження ІІ частини
1.    Я відчуваю, що повинен робити те, що чекають від мене інші.       
2.     Завжди необхідно, щоб інші схвалювали те, що я роблю.
3.    Я не приймаю свої слабкості.
4.    Я боюся невдач.
5.    Я намагаюся не спрощувати складні сфери
6.    В моєму житті немає того, чого б я особливо себе присвятив.
7.    Я не зобов'язаний допомагати іншим.
8.    Я втомився від власних страхів.
            

Підрахуйте загальну кількість балів, додавши кількість балів першої та другої частин. Чим ближче отримана цифра до 60, тим більше ви схильні до  самовдосконалення  (але тільки в тому випадку, якщо ви відповідали на запитання досить відверто).

Немає коментарів:

Дописати коментар