Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

вівторок, 30 січня 2018 р.

Методичні рекомендації

 «Організаційно – педагогічні умови для самореалізації педагогів»
І. З боку адміністрації закладу освіти:
·     сприяння  розвитку ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів;
·     активізація творчих здібностей вчителів та вихователів;
·     мотивування педагогів до самоосвітньої діяльності, підвищення  загальнокультурного та професійного рівня;
·     вивільнення часу для творчості: «Вільний час учителя – це корінь, який живить джерела педагогічної творчості» (В. Сухомлинський);
·     сприяння вивченню та творчому використанню в практиці освітнього процесу досягнень психолого – педагогічної науки, найцінніших теоретично – практичних здобутків вчителів - новаторів;
·     вдосконалення системи стимулювання творчо працюючих учителів.


ІІ. З боку педагогічних кадрів закладу освіти:
·         наявність стійкого інтересу до професії вчителя/вихователя, до самоосвітньої діяльності, самопізнання та самовдосконалення;
·         цілеспрямоване формування та вдосконалення власних професійних компетентностей:
-     продуктивна  компетентність  -  вміння  працювати; здатність приймати рішення та нести відповідальність за них; готовність та потреба у творчості;
-     автономізаційна  -  здатність  до  саморозвитку,  творчості, самовизначення, самоосвіти, конкурентоспроможності; готовність і потреба навчатися протягом усього життя;
-     інформаційна - володіння інформаційними технологіями, вміння добувати, опрацьовувати й використовувати різні види інформації з різноманітних джерел;
-     предметна - ЗУН в області конкретного предмета, спеціальності;
-     комунікативна - вміння вступати в комунікацію, бути зрозумілим; спілкування без обмежень усно, писемно, рідною й іноземними мовами;
-     моральна - готовність, спроможність та потреба жити за традиційними моральними нормами;
-     психологічна - здатність використання психологічних ЗУН при організації взаємодії в освітній діяльності;
-     соціальна - вміння жити й працювати з оточуючими; вміння безконфліктно співіснувати;
-     математична - вміння працювати з числовою інформацією, володіння математичними вміннями;
-     полікультурна – оволодіння досягненнями культури; розуміння інших людей, їх індивідуальності і відмінностей за національними, культурними, релігійними й іншими ознаками;

·         цілеспрямоване формування та вдосконалення власних особистісних якостей  - доброзичливість, чуйність, урівноваженість, толерантність, рефлексія, людяність, почуття людської гідності, принциповість і вимогливість, оптимізм, чесність, справедливість, тактовність, стриманість та інші. 

Немає коментарів:

Дописати коментар