Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

вівторок, 1 листопада 2016 р.

Анкетування щодо технології діяльнісного методу

«Школа 2000…» за Л.Г. Петерсон:
1.     Концепцію  «Вчення через діяльність» запропонував:
а) Д.Дьюї;
б) Л.С. Виготський;
в) Л.Г. Петерсон;
г) В. Сухомлинський.
2.     Основи особистісно-діяльнісного підходу були закладені в психології працями:
а) Д.Дьюї;
б) Л.С. Виготського;
в) Л.Г. Петерсон;
г) В. Сухомлинського.

3.     Ведучий сучасний науковець, який підтримав і розвинув систему роботи щодо використання технологіі особистісно-діяльнісного підходу в навчанні:
а) Д.Дьюї;
б) Л.С. Виготський;
в) Л.Г. Петерсон;
г) С.Л. Рубінштейн.
4.     Для  технології діяльнісного методу характерно:
   а) створення умов для виникнення внутрішньої потреби включення в діяльність(«хочу»);
б) виділення   змістовної  області («можу»);
в) схема «почув - запам'ятав - переказав»;
г)схема «пізнав (шляхом пошуку разом з учителем і однокласниками) - осмислив - сказав - запам'ятав».
5.     Учень, отримуючи знання не в готовому вигляді а, добуваючи їх сам, усвідомлює при цьому зміст і форми своєї навчальної діяльності, розуміє і приймає систему її норм:
а) принцип безперервності;
б) принцип мінімаксу;
в) принцип психологічної комфортності;
г) принцип діяльності.
6.     Наступність між всіма ступенями і етапами навчання на рівні технології, змісту і методик з урахуванням вікових психологічних особливостей розвитку учнів:
а) принцип безперервності;
б) принцип мінімаксу;
в) принцип психологічної комфортності;
г) принцип діяльності.
7.     Школа повинна запропонувати учневі можливість освоєння змісту освіти на максимальному для нього рівні і забезпечити при цьому його засвоєння на рівні соціально безпечного мінімуму (державного стандарту знань):
а) принцип безперервності;
б) принцип мінімаксу;
в) принцип психологічної комфортності;
г) принцип діяльності.
8.     Зняття всіх стрессоутворюючих факторів навчального процесу, створення на уроках доброзичливої атмосфери, орієнтованої на реалізацію ідей педагогіки співробітництва, розвиток діалогових форм спілкування:
а) принцип безперервності;
б) принцип мінімаксу;
в) принцип психологічної комфортності;
г) принцип діяльності.
9.     Формування учнями здібностей до систематичного перебору варіантів та адекватному прийняттю рішень в ситуаціях вибору:
а) принцип безперервності;
б) принцип мінімаксу;
в) принцип варіативності;
г) принцип діяльності.
10.                       Які ще дидактичні  принципи  реалізують технологію діяльнісного методу в практичному викладанні:
а) принцип цілісності;
б) принцип суб’єктивізму;
в) принцип творчості;
г) принцип рефлексивності.
11.                       Пріоритетні методи навчання при діяльнісному підході:
а) проблемного викладу;
б) частково-пошуковий;
в) дослідницький;
г) пояснювально-ілюстративний.
12.                       Учні мусять здійснювати такі логічні операції як аналіз, узагальнення, обґрунтування, порівняння при використанні вчителем методу:
а) проблемного викладу;
б) репродуктивного;
в) спостереження;
г) пояснювально-ілюстративного.
13.                       Учні під керівництвом учителя самостійно розмірковують, розв’язують проблемні ситуації, аналізують, порівнюють, узагальнюють при використанні вчителем методу:
а) частково-пошукового;
б) евристична бесіда;
в) опис;
г) пояснювально-ілюстративний.
14.                        Творче застосування знань, оволодіння методами наукового пізнання, формування досвіду самостійного наукового пошуку характерне для метода діяльнісного навчання:
а) лекція;
б) спостереження;
в) дослідницького;
г) пояснювально-ілюстративного.
15.                       Оптимальні форми організації пізнавальної діяльності учнів при діяльнісному навчанні:
а) парна взаємодія;
б) мікрогрупова взаємодія;
в) бригадна (групова) взаємодія;
г) міжгрупова взаємодія:
д) самостійна робота.
16.                       Орієнтовні типи уроків при діяльнісному навчанні:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
17.                        Головна мета якого уроку не в тому, щоб учень отримав  зафіксований результат, а в тому, щоб він вибудував змістовий ланцюжок, порівняв способи і методи, які застосовував, із методами і способами однокласників:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
18.                        Головна мета якого уроку  в тому, щоб вмотивувати учня працювати якісно, осмислюючи мету та завдання діяльності, що приводить до її цілеспрямованості:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
19.                        Побудова проекту виходу із проблемної ситуації – головна мета уроку:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
       д) уроки узагальнення.
20.                        Учні самостійно виконують завдання із застосуванням нового способу дій, здійснюють самоперевірку, покроково порівнюючи з еталоном й самі оцінюють її – на уроці:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;

       д) уроки узагальнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар