«Школа 2000…» за Л.Г. Петерсон:
1. Концепцію «Вчення через діяльність»
запропонував:
а)
Д.Дьюї;
б)
Л.С. Виготський;
в)
Л.Г. Петерсон;
г)
В. Сухомлинський.
2. Основи особистісно-діяльнісного підходу були закладені в психології
працями:
а)
Д.Дьюї;
б)
Л.С. Виготського;
в)
Л.Г. Петерсон;
г)
В. Сухомлинського.
3. Ведучий сучасний науковець, який підтримав і розвинув систему роботи щодо
використання технологіі особистісно-діяльнісного підходу в навчанні:
а)
Д.Дьюї;
б)
Л.С. Виготський;
в)
Л.Г. Петерсон;
г)
С.Л. Рубінштейн.
4. Для технології діяльнісного методу
характерно:
а) створення
умов для виникнення внутрішньої потреби включення в діяльність(«хочу»);
б)
виділення змістовної області («можу»);
в) схема «почув - запам'ятав -
переказав»;
г)схема
«пізнав (шляхом пошуку разом з учителем і однокласниками) - осмислив - сказав -
запам'ятав».
5. Учень, отримуючи знання не в готовому вигляді а,
добуваючи їх сам, усвідомлює при цьому зміст і форми своєї навчальної
діяльності, розуміє і приймає систему її норм:
а)
принцип безперервності;
б)
принцип мінімаксу;
в)
принцип психологічної комфортності;
г)
принцип діяльності.
6. Наступність між всіма ступенями і етапами навчання на
рівні технології, змісту і методик з урахуванням вікових психологічних
особливостей розвитку учнів:
а)
принцип безперервності;
б)
принцип мінімаксу;
в)
принцип психологічної комфортності;
г)
принцип діяльності.
7.
Школа повинна
запропонувати учневі можливість освоєння змісту освіти на максимальному для
нього рівні і забезпечити при цьому його засвоєння на рівні соціально
безпечного мінімуму (державного стандарту знань):
а)
принцип безперервності;
б)
принцип мінімаксу;
в)
принцип психологічної комфортності;
г)
принцип діяльності.
8.
Зняття всіх
стрессоутворюючих факторів навчального процесу, створення на уроках
доброзичливої атмосфери, орієнтованої на реалізацію ідей педагогіки
співробітництва, розвиток діалогових форм спілкування:
а)
принцип безперервності;
б)
принцип мінімаксу;
в)
принцип психологічної комфортності;
г)
принцип діяльності.
9.
Формування
учнями здібностей до систематичного перебору варіантів та адекватному прийняттю
рішень в ситуаціях вибору:
а)
принцип безперервності;
б)
принцип мінімаксу;
в)
принцип варіативності;
г)
принцип діяльності.
10.
Які ще дидактичні принципи
реалізують технологію діяльнісного методу в
практичному викладанні:
а)
принцип цілісності;
б)
принцип суб’єктивізму;
в)
принцип творчості;
г)
принцип рефлексивності.
11.
Пріоритетні методи навчання при діяльнісному
підході:
а) проблемного викладу;
б) частково-пошуковий;
в) дослідницький;
г)
пояснювально-ілюстративний.
12.
Учні мусять здійснювати
такі логічні операції як аналіз, узагальнення, обґрунтування, порівняння при
використанні вчителем методу:
а) проблемного викладу;
б) репродуктивного;
в) спостереження;
г)
пояснювально-ілюстративного.
13.
Учні під керівництвом
учителя самостійно розмірковують, розв’язують проблемні ситуації, аналізують,
порівнюють, узагальнюють при використанні вчителем методу:
а) частково-пошукового;
б) евристична бесіда;
в) опис;
г) пояснювально-ілюстративний.
14.
Творче застосування знань,
оволодіння методами наукового пізнання, формування досвіду самостійного
наукового пошуку характерне для метода діяльнісного навчання:
а) лекція;
б) спостереження;
в) дослідницького;
г) пояснювально-ілюстративного.
15.
Оптимальні форми організації пізнавальної діяльності учнів при
діяльнісному навчанні:
а) парна взаємодія;
б) мікрогрупова взаємодія;
в) бригадна (групова) взаємодія;
г) міжгрупова взаємодія:
д) самостійна робота.
16.
Орієнтовні типи уроків при діяльнісному навчанні:
а) уроки відкриття нових
знань;
б) уроки
рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
17.
Головна мета якого уроку не в тому, щоб учень
отримав зафіксований результат, а в
тому, щоб він вибудував змістовий ланцюжок, порівняв способи і методи, які
застосовував, із методами і способами однокласників:
а) уроки відкриття нових
знань;
б) уроки
рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
18.
Головна
мета якого уроку в тому, щоб вмотивувати учня
працювати якісно, осмислюючи мету та завдання діяльності, що приводить до її
цілеспрямованості:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
19.
Побудова проекту виходу із проблемної ситуації
– головна мета уроку:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
20.
Учні самостійно виконують завдання із
застосуванням нового способу дій, здійснюють самоперевірку, покроково порівнюючи
з еталоном й самі оцінюють її – на уроці:
а) уроки відкриття нових знань;
б) уроки рефлексії;
в) уроки-тренінги;
г) уроки контролю;
д) уроки узагальнення.
Немає коментарів:
Дописати коментар