Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Типологія уроку

 Деякі варіанти:

І За основними етапами навчального процесу:

  •  вступний урок;
  •  урок первинного ознайомлення з матеріалом;
  •  урок утворення понять, встановлення законів та правил;
  •  урок використання отриманих знань на практиці;
  •  урок навичок;
  •  комбінований урок.
Іванов С.В., „Типи і структура уроку”.

ІІ За методами навчання:

  • урок з різноманітними типами занять;
  • урок – лекція;
  • урок – бесіда;
  • урок – екскурсія;
  • кіноурок;
  • урок самостійної роботи учнів в класі;
  • лабораторна робота (або інше практичне заняття).
Казанцев І.М., „Урок в сучасній школі”.
ІІІ За дидактичною метою:

  • u урок вивчення нового матеріалу;
  •      урок формування і вдосконалення вмінь та навичок;
  •      урок закріплення та застосування знань, вмінь та навичок;
  •      урок узагальнення та систематизації знань;
  •      урок контролю і корекції знань, умінь та навичок;
  •      комбінований урок.
Онищук В.О., „Урок в сучасній школі”.

  • v комбінований урок;
  •      урок засвоєння нових знань учнів;
  •      урок закріплення вивчаємого матеріалу;
  •      урок повторення;
  •      урок систематизації та узагальнення нового матеріалу;
  •      урок перевірки і оцінювання знань.
Харламов І.Ф. „Педагогика”.
ІV За метою організації пізнавальної діяльності:

  • урок вивчення та первинного закріплення знань (комбінований урок);
  • урок закріплення знань;
  • урок комплексного використання знань, умінь та навичок;
  • урок узагальнення та систематизації знань;
  • урок перевірки, оцінювання та корекції знань, умінь і навичок учнів; рефлексія діяльності.
Данилевич О.К., „Технологія роботи з молодими спеціалістами”.
V За способами організації навчальної діяльності учнів.
Чередою І.М., „Система форм організації навчання”.
VІ За напрямками організації процеса пізнання.

Махмутов М.І., „Сучасний урок”

Немає коментарів:

Дописати коментар