Деякі варіанти:
І За
основними етапами навчального процесу:
- вступний урок;
- урок первинного ознайомлення з матеріалом;
- урок утворення понять, встановлення законів та правил;
- урок використання отриманих знань на практиці;
- урок навичок;
- комбінований урок.
Іванов С.В., „Типи і структура
уроку”.
ІІ За
методами навчання:
- урок з різноманітними типами занять;
- урок – лекція;
- урок – бесіда;
- урок – екскурсія;
- кіноурок;
- урок самостійної роботи учнів в класі;
- лабораторна робота (або інше практичне заняття).
Казанцев І.М., „Урок в сучасній
школі”.
ІІІ За
дидактичною метою:
- u урок вивчення нового матеріалу;
- урок формування і вдосконалення вмінь та навичок;
- урок закріплення та застосування знань, вмінь та навичок;
- урок узагальнення та систематизації знань;
- урок контролю і корекції знань, умінь та навичок;
- комбінований урок.
Онищук В.О., „Урок в сучасній
школі”.
- v комбінований урок;
- урок засвоєння нових знань учнів;
- урок закріплення вивчаємого матеріалу;
- урок повторення;
- урок систематизації та узагальнення нового матеріалу;
- урок перевірки і оцінювання знань.
Харламов І.Ф. „Педагогика”.
ІV За метою організації
пізнавальної діяльності:
- урок вивчення та первинного закріплення знань (комбінований урок);
- урок закріплення знань;
- урок комплексного використання знань, умінь та навичок;
- урок узагальнення та систематизації знань;
- урок перевірки, оцінювання та корекції знань, умінь і навичок учнів; рефлексія діяльності.
Данилевич О.К., „Технологія
роботи з молодими спеціалістами”.
V За способами організації навчальної діяльності учнів.
Чередою І.М., „Система форм
організації навчання”.
VІ За напрямками організації процеса пізнання.
Махмутов М.І., „Сучасний урок”
Немає коментарів:
Дописати коментар