Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

четвер, 27 жовтня 2016 р.

Рівень обізнаності щодо акмеологічного середовища

 Анкетування "Рівень обізнаності щодо акмеологічного середовища навчального закладу, його структури та приципів управління"


1.     Переклад давньогрецького «акме»:
     а) вершина;
     б) досконалість;
     в) розвиток;
     г) компетентність.
2.     Акмеологія  - це:
     а) світосприйняття;
     б) гіпотеза;
     в) наука;
     г) сукупність поглядів.

3.     Акмеологія виникла у:
     а) V ст. до н.е.;
     б) VІ ст.н.е.;
     в) 20-30рр. ХХ ст..;
     г) ХХІст.
4.     Педагогічна акмеологія досліджує:
     а) морально-правові норми взаємодії;
     б) умови досягнення високої якості освіти;
     в) напрямки самоосвітньої діяльності;
     г) загальнолюдські цінності.
5.     Педагогічна акмеологія – це:
     а) педагогіка успіху;
     б) педагогіка виховання;
     в) педагогіка розвитку;
     г) педагогіка навчання.
6.     Пріоритет  педагогічної акмеології:
     а) потенційна реалізація людини;
     б) культивування загальнолюдських цінностей;
     в) ефективна соціальна взаємодія;
     г) активна життєва позиція.
7.     В акмеологічному середовищі створені умови для:
     а) засвоєння  знань на сучасному рівні;
     б) самореалізації природного потенціалу;
     в) розвитку толерантності;
     г) формування  критичного мислення.
8.     Головне завдання акмеологічного середовища:
     а) визначення життєвої стратегії;
     б) сприяння оволодіння науковими знаннями;
     в) становлення самостійної особистості;
     г) оволодіння етичною теорією.
9.     Основою акмеологічних уроків є:
     а) суб’єкт-субєктні стосунки;
     б) розвиток здібностей та можливостей конкретного учня;
     в) виховання самосвідомості;
     г) формування гуманістичних поглядів.

10.  Високий рівень акмеологічної компетентності вчителя передбачає наявність:
     а) високої мотивації до уникнення невдач;
     б) ситуативний інтерес до самоосвітньої діяльності;
     в) прагнення до успіху;
     г) стійкий інтерес до професійної діяльності.
11.  Головна мета педагога-акмеолога:
     а) активізація творчої діяльності учня;
     б) вироблення в учнів уміння проектувати своє майбутнє;
     в) створення ситуації успіху;
     г) становлення самостійної особистості.
12. До акмеологічних технологій відноситься:
     а) проблемне навчання;
     б) комп’ютерні технології;
     в) метод проектів;
     г) технологія життєвого проектування і саморозвитку.


Немає коментарів:

Дописати коментар