Анкетування "Рівень обізнаності щодо
акмеологічного середовища навчального закладу, його структури та приципів
управління"
1.
Переклад давньогрецького «акме»:
а) вершина;
б) досконалість;
в) розвиток;
г) компетентність.
2.
Акмеологія - це:
а) світосприйняття;
б) гіпотеза;
в) наука;
г) сукупність поглядів.
3.
Акмеологія виникла у:
а) V ст. до н.е.;
б) VІ ст.н.е.;
в) 20-30рр. ХХ ст..;
г) ХХІст.
4.
Педагогічна акмеологія
досліджує:
а) морально-правові норми взаємодії;
б) умови досягнення високої якості освіти;
в) напрямки самоосвітньої діяльності;
г) загальнолюдські цінності.
5.
Педагогічна акмеологія –
це:
а) педагогіка успіху;
б) педагогіка виховання;
в) педагогіка розвитку;
г) педагогіка навчання.
6.
Пріоритет педагогічної акмеології:
а) потенційна реалізація людини;
б) культивування загальнолюдських
цінностей;
в) ефективна соціальна взаємодія;
г) активна життєва позиція.
7.
В акмеологічному середовищі
створені умови для:
а) засвоєння знань на сучасному рівні;
б) самореалізації природного потенціалу;
в) розвитку толерантності;
г) формування критичного мислення.
8.
Головне завдання
акмеологічного середовища:
а) визначення життєвої стратегії;
б) сприяння оволодіння науковими знаннями;
в) становлення самостійної особистості;
г) оволодіння етичною теорією.
9.
Основою акмеологічних
уроків є:
а) суб’єкт-субєктні стосунки;
б) розвиток здібностей та можливостей
конкретного учня;
в) виховання
самосвідомості;
г) формування гуманістичних поглядів.
10. Високий рівень акмеологічної
компетентності вчителя передбачає наявність:
а) високої мотивації до уникнення невдач;
б) ситуативний інтерес до самоосвітньої
діяльності;
в) прагнення до успіху;
г) стійкий інтерес до професійної
діяльності.
11. Головна мета педагога-акмеолога:
а) активізація творчої діяльності учня;
б) вироблення в учнів уміння проектувати
своє майбутнє;
в) створення ситуації успіху;
г) становлення самостійної особистості.
12. До акмеологічних технологій відноситься:
а) проблемне навчання;
б) комп’ютерні технології;
в) метод проектів;
г) технологія життєвого проектування і
саморозвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар