07.02. 2019 р. в закладі відбулося засідання педагогічної
ради з теми «Майстерність учителя як найвищий рівень педагогічної компетентності», на якому педагогічні працівники не лише
систематизували та узагальнювали знання про критерії, рівні, показники професійної
компетентності й майстерності
педагога.
Надзвичайно активно:
- в ході дискусії з’ясовували рівень тотожності
понять: «майстерність учителя» та «педагогічна компетентність»;
- в процесі ділової гри відпрацьовували навички педагогічної
техніки (форма організації поведінки вчителя) :
а) вміння використовувати психофізичний
потенціал як інструмент виховного впливу;
б) вміння впливати на інших (вербальні, невербальні
засоби спілкування);
- в ході тренінгу визначали тип структури професії, основні пріоритети
та домінуючи особистісні риси.
Сподіваємось, що усе вище зазначено стимулювало
особистісне професійне зростання кадрів.
Немає коментарів:
Дописати коментар