03.01.2019 р. відбувся семінар – практикум «Підходи до оцінювання сформованості основних груп компетентностей учнів», мета якого систематизація та узагальнення знань педагогічних
працівників про концептуальні положення компетентнісно – орієнтованого підходу,
що визначає головним завданням
сучасної школи забезпечення таких результатів освітнього процесу, які
допоможуть людині зайняти гідне місце в суспільстві та реалізувати себе як
особистість.
В ході семінару було:
1.З’ясовано принципові відмінності компетентнісно – орієнтованого підходу та
традиційного навчання.
2.Конкретизовано змістовне наповнення основних груп
компетентностей учнів.
3.Визначено механізми
оцінювання сформованості основних груп компетентностей учнів.
4.Відпрацьовано
уміння щодо визначення меті уроку у форматі компетентнісно –орієнтованого освітнього
процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар