Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

середу, 7 березня 2018 р.

Місячник педмайстерності


Відповідно до річного плану в ЕНВК №1 у лютому 2018 р. був проведений методичний вернісаж спеціалістів з педагогічними званнями «Творчість як механізм створення об’єктивно цінного і самодостатнього продукту». Мета – демонстрація творчої лабораторії, поширення методичних знахідок.
          У наданій таблиці  приведено лише по одному прикладу інноваційного підходу до організації освітнього процесу, однак треба відмітити, що увесь хід  кожного уроку/заходу  можна визначити як демонстрацію перспективного педагогічного досвіду:


П.І.Б. вчителя
Предмет
Тема уроку, клас
Методичні  знахідки
1.Іткін С.О
Хімія
«Ендо - та екзотермічні реакції. Термохімічні рівняння» ( 9-Б)
Управлінню учнівським колективом сприяла реалізація ідей педагогіки співробітництва, психологічну основу якої становлять суб'єкт-суб'єктні стосунки, співпраця, яка, з одного боку, зберігає за вчителем функцію управління, а з іншого, -  надає учням можливість діяти самостійно.
2.Зарубіна Н.В.
Українська мова
«Змінювання іменників за числами» (3-А)
Групова форма організації пізнавальної діяльності – шлях до розвитку громадянської та соціальної компетентностей учнів, бо формує уміння працювати в команді,
оцінювати позитивний потенціал  кожного ії члена; активізує роль самостійного навчання.
3.Каблюк В.В.
Виховний захід
«Свято Стрітення» (3-А)
Захід – родинне свято продемонстрував, що спільні заняття, спільні інтереси дають батькам можливість краще дізнатися про думки дитини, створюють і зміцнюють у сім'ї обстановку взаємної поваги і ділового співтовариства, а це вкрай необхідно для вирішення будь-яких виховних завдань.
4,5. Павліщук Н.К., Дмитрів О.О.
Українська мова, інформатика
«Часи дієслів. Навчальна діяльність учнів в Інтернеті»
(4-А)
Змістовний інтегрований урок сприяв формуванню цілісної картини світу, розгляду об’єкта з кількох боків; дозволив систематизувати знання; створив сприятливі умови для реалізації особистісно компетентнісного та розвивального навчання молодших школярів.
6.Белименко С.В.
Українська література
«В. Стефаник. Новелла «Новина». Образ Гриця Летючого»
(10-А)
Нестандартна форма проведення (урок – суд) внесла у звичайну структуру шкільного навчання новизну та оригінальність, ставши уроком життя й для життя, бо учні продемонстрували відвагу щодо відстоювання власної позиції, громадянську відповідальність, пошанування розмаїття думок і поглядів. 
7.Передерій Л.В.
Українська література
«Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломої в повісті Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною» (8-А)
Розкриттю теми, підвищенню суб’єктивної значущості навчання сприяло максимальне використання природних нахилів та здібностей учнів (малюнки, кросворди, спів, повідомлення).
8.Бондажевська О.П.
Історія
«І.Виговський. Гадяцька угода. Переяславський договір 1659 р.» ( 8- В)
Елементи технології «Перевернутий клас» продемонстрували реалізацію вчителем концептуального  орієнтиру сучасної освіти – навчати учнів адаптуватись до нових умов, оперувати й управляти інформацією, навчатись упродовж життя.
9.Садикіна С.В.,
10. Жукова Н.Ю.
Математика - фізика
«Квантова оптика і статистика»
(11-Б)
Бінарний урок забезпечив реалізацію основного завдання сучасної освіти, яке полягає в наданні змоги учневі осягнути внутрішню логіку предмета, що вивчається, у ретельному доборі навчального матеріалу за принципом життєвої доцільності й функціональності.
11.Волкова Л.Л.
Біологія
«Захворювання нирок та їх профілактика» (8-А)
Реалізація управлінського аспекту педагогічної діяльності було здійснене шляхом стимулювання пізнавальної  діяльності школярів, а учитель виступав як джерело не основної, а додаткової інформації, тобто як фактор підтримки і як сила, що скеровує діяльність школярів, надає їм необхідну допомогу і зберігає при цьому максимум їхньої самостійності.



Немає коментарів:

Дописати коментар