09.01.2020р. в ЕНВК №1 відбулася
науково – практична конференція з теми «Розвиток особистісного потенціалу суб’єктів
освітнього процесу шляхом впровадження
новітніх педагогічних технологій».
У теоретичній частині педагогічні працівники
систематизували, узагальнювали та поширювали свої знання, прослухавши виступ Волкової Л.Л. «Інновації в освіті – виклики сучасності» та повідомлення
Пелепецької Ю.М. «Класифікація
інновацій».
Надзвичайно пізнавальною з точки зору вдосконалення
фахової компетентності виявилася практична частина конференції:
- ділова гра «Порівняння традиційної та інноваційної педагогіки», яку провели Подгорна Т.М. та Черненко А.І., дозволила виокремити особливості знаннєвої та сучасної системи навчання;
- презентації, що запропонували колеги, сприяли поширенню перспективного педагогічного досвіду; дана форма методичної роботи проходила у форматі шкільного конкурсу:
- ділова гра «Порівняння традиційної та інноваційної педагогіки», яку провели Подгорна Т.М. та Черненко А.І., дозволила виокремити особливості знаннєвої та сучасної системи навчання;
- презентації, що запропонували колеги, сприяли поширенню перспективного педагогічного досвіду; дана форма методичної роботи проходила у форматі шкільного конкурсу:
МО вчителів/ вихователів
|
Доповідач
|
Педагогічна інновація
|
Кількість балів/зайняте місце
|
Іноземної мови
|
Окопна Н.А.
|
«Бриколлаж»
|
29,86/І
|
Словесності
|
Пилипенко Л.Д.
|
«Перевернутий клас»
|
29,17/ІІ
|
Військово – патріотичного напрямку
|
Чиж В.С
|
Мобільне навчання
|
28,7/ІІІ
|
Природничих наук
|
Іткін С.О.
|
Технологія життєвого проекту та життєвого
проектування
|
28,5/ІV
|
Початкових класів
|
Поспілько Л.М.
|
LEGO-технологія
|
27,83/ V
|
ГПД
|
Живогляд О.В.
|
«Сторітелінг»
|
27,17/ VІ
|
Точних наук
|
Позднякова Т.С.
|
«Перевернутий клас»
|
26,71/ VІІ
|
Естетичного виховання
|
Нечаєнко О.Г.
|
STEM –
технологія
|
24,33/ VІІІ
|
Інформація, яку представила
Бондажевська О.П., «Можливості для вчителів України, як можна отримати
освіту самостійно», можна розглядати як рекомендації щодо отримання неформальної освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар