1). Принцип
діяльності (учень, отримує знання не в готовому вигляді а, добуває їх
сам, усвідомлює при цьому зміст і форми своєї навчальної діяльності, розуміє і
приймає систему її норм, активно бере участь в їх удосконаленні, що сприяє
активному успішному формуванню його загальнокультурних і діяльнісних здібностей);
2). Принцип
безперервності (наступність між всіма ступенями і етапами навчання на
рівні технології, змісту і методик з урахуванням вікових психологічних
особливостей розвитку школярів);
3). Принцип
цілісності (формування учнями узагальненого системного
уявлення про світ);
4). Принцип
мінімаксу (школа повинна
запропонувати учневі можливість освоєння змісту освіти на максимальному для
нього рівні і забезпечити при цьому його засвоєння на рівні соціально
безпечного мінімуму - державного стандарту знань);
5). Принцип психологічної
комфортності (зняття всіх стресоутворюючих факторів освітнього
процесу, створення на уроках доброзичливої атмосфери, орієнтованої на
реалізацію ідей педагогіки співробітництва, розвиток діалогових форм
спілкування);
6). Принцип
варіативності (формування учнями здібностей до систематичного
перебору варіантів та адекватному прийняттю рішень в ситуаціях вибору);
7). Принцип
творчості (максимальна орієнтація на творче начало в
освітньому процесі, набуття учнями власного досвіду творчої діяльності).
Немає коментарів:
Дописати коментар