30.11.2017 р. на
засіданні педагогічної ради було поставлено проблемне питання: «Створення
умов для самореалізації вчителя та учня – резерв чи інструментарій підвищення
ефективності освіти?». В ході активного обговорення педагоги ЕНВК №1 дійшли до
висновку, що створення умов для самореалізації вчителя та учня, з одного боку, це резерв підвищення ефективності освіти,
тому що тільки творчий,
професійно динамічний, висококомпетентний
учитель може стимулювати інтелектуальний і творчий пошук учнів,
що підвищує ефективність та
якість освіти. А з другого боку, створення
умов для самореалізації вчителя та учня - це інструментарій
підвищення ефективності освіти, тому що тільки самореалізований вчитель зможе модернізувати
форми, методів та прийоми навчання і виховання; зможе надавати пріоритет
відносинам співробітництва, співтворчості; що, безумовно, також підвищує ефективність та якість освітнього процесу.
Педагогічний
колектив одноголосно вирішив:
1. Продовжити роботу
по створенню організаційно – педагогічних умов для самореалізації педагогів та
школярів, включати дані питання на засідання методичних об’єднань (предметних
та класних керівників), на наради при директорові.
2.Продовжити формування акмеологічного
навчально-виховного середовища, а саме: створення атмосфери творчого пошуку, благо сприятливого психологічного
мікроклімату, що сприятиме повному виявленню розкриттю й розвитку нахилів,
талантів і здібностей усіх суб’єктів освітнього процесу, є комфортним і забезпечує
соціалізацію кожного учня.
3. В організації навчально – виховної роботи й
далі використовувати елементи інноваційних технологій, які забезпечують ріст
професійної компетентності педагогів та дають можливість учням проявити себе,
створюють ситуацію успіху, вселяють віру у власні можливості.
4. В межах підготовки до психолого – педагогічного консиліуму „Життєві
позиції, ціннісні орієнтири і проявлення зрілої, духовно і емоційно розвинутої
особистості учнів” та з метою з’ясування рівня самореалізації випускників
закладу провести відповідне тестування
учнів 11 – х класів
5. Розробити
рекомендації та оприлюднити їх у віртуальному
методичному кабінеті:
- «Організаційно –
педагогічні умови для самореалізації педагогів»;
- «Організаційно –
педагогічні умов для самореалізації учнів»
6. В межах науково-теоретичного семінару «Механізм творчості. Чи можна його розвивати?» провести діагностику рівня розвитку творчого потенціалу педагогічних кадрів
7. В ході
самоосвітньої діяльності та з метою коригування рівня професійної
самореалізації опрацювати теоретичний матеріал щодо етапів ії становлення
Немає коментарів:
Дописати коментар