Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

четвер, 30 листопада 2017 р.

Засідання педагогічної ради

30.11.2017 р. на засіданні педагогічної ради було поставлено проблемне питання:  «Створення умов для самореалізації вчителя та учня – резерв чи інструментарій підвищення ефективності освіти?». В ході активного обговорення педагоги ЕНВК №1 дійшли до висновку, що створення умов для самореалізації вчителя та учня, з одного боку, це резерв підвищення ефективності освіти, тому що тільки творчий, професійно динамічний, висококомпетентний  учитель може стимулювати інтелектуальний і творчий пошук учнів, що підвищує ефективність та якість освіти. А з другого боку, створення умов для самореалізації вчителя та учня - це інструментарій підвищення ефективності освіти, тому що тільки самореалізований вчитель зможе модернізувати форми, методів та прийоми навчання і виховання; зможе надавати пріоритет відносинам співробітництва, співтворчості; що, безумовно,  також підвищує ефективність та якість освітнього процесу.


         Педагогічний колектив одноголосно вирішив:
1. Продовжити роботу по створенню організаційно – педагогічних умов для самореалізації педагогів та школярів, включати дані питання на засідання методичних об’єднань (предметних та класних керівників), на наради при директорові.

 2.Продовжити формування акмеологічного навчально-виховного середовища, а саме: створення атмосфери творчого  пошуку, благо сприятливого психологічного мікроклімату, що сприятиме повному виявленню розкриттю й розвитку нахилів, талантів і здібностей усіх суб’єктів освітнього процесу, є комфортним і забезпечує соціалізацію кожного учня.

 3. В організації навчально – виховної роботи й далі використовувати елементи інноваційних технологій, які забезпечують ріст професійної компетентності педагогів та дають можливість учням проявити себе, створюють ситуацію успіху, вселяють віру у власні можливості.

4. В межах підготовки до психолого – педагогічного консиліуму „Життєві позиції, ціннісні орієнтири і проявлення зрілої, духовно і емоційно розвинутої особистості учнів” та з метою з’ясування рівня самореалізації випускників закладу   провести відповідне тестування учнів 11 – х класів
5. Розробити рекомендації та оприлюднити їх у віртуальному  методичному кабінеті:
- «Організаційно – педагогічні умови для самореалізації педагогів»;
- «Організаційно – педагогічні умов для самореалізації учнів»

6. В межах науково-теоретичного семінару «Механізм творчості. Чи можна його розвивати?» провести діагностику рівня розвитку творчого потенціалу педагогічних кадрів

 7. В ході самоосвітньої діяльності та з метою коригування рівня професійної самореалізації опрацювати теоретичний матеріал щодо етапів ії становлення




Немає коментарів:

Дописати коментар