Проблемна тема ЕНВК №1

Проблемна тема ЕНВК №1: "«Створення інноваційного середовища для забезпечення ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в контексті реалізації концепції Нової української школи».".

вівторок, 25 жовтня 2016 р.


Картотека ППД вчителів/вихователів - методистів 

П.І.Б.

Тема досвіду


Крамаренко Т.В.

Креативна математична освіта як фактор  розвитку інноваційної особистості в умовах НУШ


Волкова Л.Л.

Інтеграція навчання — вимога Нової української школи


Ткаченко В.В.

Впровадження фізичних вправ на уроках фізичної культури для учнів Нової української школи


Пилипенко Л.Д.

Формування мовної компетентності учнів шляхом впровадження компонентів  технології проблемного навчання


Подгорна Т.М.

Використання сучасних комп’ютерних технологій на уроках "Захист України" як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів"


Павліщук Н.К.

Упровадження інтеграційних процесів в освітньому просторі НУШ


Ройко О.В.

Проектування особистісно-орієнтовного освітнього простору уроку математики засобами рівневої диференціації та інноваційних технологій


Анпілогова С.В.

Формування комунікативної компетентності як засіб соціалізації молодших школярів в умовах Нової української школи


Онищук А.Д.

Інноваційні підходи до реалізації прикладного значення математики в шкільній освіті 


Садикіна С.В.

Дистанційний супровід шкільної математичної освіти в умовах інноваційних змін


Бондажевська О.П.

Оптимізація управлінського аспекту педагогічної діяльності засобами G Suite for Education


Окопна Н.А.

Впровадження інтегрованого уроку як спосіб реалізації інноваційного підходу до навчання англійської мови

 Картотека ППД старших учителів/вихователів 

П.І.Б.

Тема досвіду


Стьопіна І.А.

Цифрова трансформація управління пізнавальною діяльністю молодших школярів  засобами  C Suite for Education


Белименко С.В.

Критичне мислення як засіб різнобічного розвитку, виховання і соціалізація особистості, 

особистості, здатної до самореалізації


Лохвицький В.В.

Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ


Іткін С.О.

Діяльнісний підхід на уроках біології та хімії як фактор активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти НУШ


Жукова Н.Ю.

Розвиток критичного мислення учнів на уроках фізики як один з ключових компетентностей Нової української школи


Передерій Л.В.

Гейміфікація на уроках словесності як ефективний засіб реалізації пріоритетів Нової української школи


Горкунова О.В.

Формування мистецтвознавчих, культурологічних та здоров’язберегаючих  знань шляхом індивідуалізації освітнього процесу, впровадження  інноваційних технологій в навчальній процес


Риболова Г.І.

Рухова активність як засіб збереження та зміцнення здоров’я учнів різного шкільного віку на уроках фізичної культури в умовах становлення НУШ


Каба Т.І.

Практико – орієнтована спрямованість викладання географії в період становлення НУШ


Ковбаса Т.В.

Реалізація потенційних можливостей кооперативної групової форми навчання у системі діяльнісного підходу


Каблюк В.В.

Освітні новації при формуванні в молодших школярів культури здоров’я


Зарубіна Н.В.

Розвиток творчого мислення в учнів початкових класів шляхом використання освітніх новацій на різних етапах уроку


Чекамова С.М.

Формування ключових життєвих компетентностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій


Чорна І.О.

Нові підходи до впровадження здоровязберігаючих технологій на уроках основи здоров’я  5 - 7 класів


Устименко Н.В.

Реалізація наскрізної лінії навчальної програми «Підприємливість та фінансова грамотність»  через проектну діяльність з метою ефективної взаємодії суб’єктів освітнього процесу


Ткаченко З.Ю.

Формування ключових компетентностей школярів на  засадах інтеграції в процесі викладання української та зарубіжної словесності


Кириченко Л.М.

Новітні підходи до формування  полікультурної компетентності

здобувачів освіти  через вдосконалення діалогової взаємодії суб’єктів освітнього процесу


Придчина А.І.

Інноваційні пріоритети НУШ на уроках біології як дієвий засіб різнобічного розвитку, виховання і соціалізація здобувачів освіти.


Ситник В.М.

Корекційні технології, методики та методи в інклюзивній освіті


Дмитрів О.О.

Впровадження інноваційних методів та прийомів на уроках інформатики в початкових класах як фактор самореалізації та всебічного розвитку особистості


Немає коментарів:

Дописати коментар