Відповідно до
річного плану в ЕНВК №1 у лютому 2018 р. був проведений методичний вернісаж спеціалістів з педагогічними званнями
«Творчість як механізм створення об’єктивно цінного і самодостатнього продукту».
Мета – демонстрація творчої лабораторії, поширення методичних знахідок.
У наданій таблиці приведено лише по одному прикладу інноваційного
підходу до організації освітнього процесу, однак треба відмітити, що увесь
хід кожного уроку/заходу можна визначити як демонстрацію перспективного
педагогічного досвіду:
П.І.Б. вчителя
|
Предмет
|
Тема уроку, клас
|
Методичні знахідки
|
1.Іткін С.О
|
Хімія
|
«Ендо - та екзотермічні реакції. Термохімічні рівняння»
( 9-Б)
|
Управлінню учнівським
колективом сприяла реалізація ідей педагогіки
співробітництва, психологічну основу якої становлять суб'єкт-суб'єктні
стосунки, співпраця, яка, з одного боку, зберігає за вчителем функцію
управління, а з іншого, - надає учням
можливість діяти самостійно.
|
2.Зарубіна Н.В.
|
Українська мова
|
«Змінювання іменників за числами» (3-А)
|
Групова форма організації пізнавальної діяльності – шлях до розвитку
громадянської та соціальної компетентностей учнів, бо формує уміння
працювати в команді,
оцінювати позитивний потенціал кожного ії члена; активізує роль самостійного навчання.
|
3.Каблюк В.В.
|
Виховний захід
|
«Свято Стрітення» (3-А)
|
Захід –
родинне свято продемонстрував, що спільні заняття, спільні інтереси дають батькам можливість краще дізнатися про думки
дитини, створюють і зміцнюють у сім'ї обстановку взаємної поваги і ділового
співтовариства, а це вкрай необхідно для вирішення будь-яких виховних
завдань.
|
4,5. Павліщук Н.К., Дмитрів О.О.
|
Українська мова, інформатика
|
«Часи дієслів. Навчальна діяльність учнів в Інтернеті»
(4-А)
|
Змістовний інтегрований урок
сприяв формуванню цілісної картини світу, розгляду об’єкта з кількох боків;
дозволив систематизувати знання; створив сприятливі умови для реалізації
особистісно компетентнісного та розвивального навчання молодших школярів.
|
6.Белименко С.В.
|
Українська література
|
«В. Стефаник. Новелла «Новина». Образ Гриця Летючого»
(10-А)
|
Нестандартна форма проведення (урок – суд) внесла у
звичайну структуру шкільного навчання новизну та оригінальність, ставши
уроком життя й для життя, бо учні продемонстрували відвагу
щодо відстоювання власної позиції, громадянську відповідальність, пошанування
розмаїття думок і поглядів.
|
7.Передерій Л.В.
|
Українська література
|
«Романтичність, мужність і сила волі української жінки
Соломої в повісті Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною» (8-А)
|
Розкриттю теми, підвищенню
суб’єктивної значущості навчання сприяло максимальне використання природних
нахилів та здібностей учнів (малюнки, кросворди, спів, повідомлення).
|
8.Бондажевська О.П.
|
Історія
|
«І.Виговський. Гадяцька угода. Переяславський договір
1659 р.» ( 8- В)
|
Елементи технології
«Перевернутий клас» продемонстрували реалізацію вчителем концептуального орієнтиру сучасної освіти – навчати учнів адаптуватись
до нових умов, оперувати й управляти інформацією, навчатись упродовж життя.
|
9.Садикіна С.В.,
10. Жукова Н.Ю.
|
Математика - фізика
|
«Квантова оптика і статистика»
(11-Б)
|
Бінарний урок забезпечив реалізацію основного
завдання сучасної освіти, яке полягає в наданні
змоги учневі осягнути внутрішню логіку предмета, що вивчається, у ретельному
доборі навчального матеріалу за принципом життєвої доцільності й
функціональності.
|
11.Волкова Л.Л.
|
Біологія
|
«Захворювання нирок та їх профілактика» (8-А)
|
Реалізація управлінського
аспекту педагогічної діяльності було здійснене шляхом стимулювання пізнавальної діяльності школярів, а учитель виступав як
джерело не основної, а додаткової інформації, тобто як фактор підтримки і як
сила, що скеровує діяльність школярів, надає їм необхідну допомогу і зберігає
при цьому максимум їхньої самостійності.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар